2011-05-23 | 17:10:11

kanske borde plugga endå?

åhhhh vad skolan tar kåål på mig.. :( denna veckan är hemsk! idag har vi iaf haft spanska prov/test så en sak mindre, tyvärr så hann jag inte plugga till det så det gick åt helv*te med det provet. :( och imorgon ska vi ha ett till spanska prov till, fast denna gången nationellt prov så lite svårare antagligen men gött för det behöver man inte plugga till! :)


imorgon är det också geografiredovisning, åhhh ångest hatar att stå framför klassen och redovisa när jag inte ens vet vad jag snackar om själv.. hehe. annars så ska morgondagen bli naaajs för frida som jag inte träffat på läääänge ska vara med i klassen under dagen. vi har också gympa som vi inte haft på jättelänge och jag är taggad. efter skolan blir det ridning och pluggg -.-

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: