2011-05-24 | 20:41:25

jag har bildbrist, sorryyy!

sitter just nu på toaletten med min älskade dator som jag ska lämna in till skolan denna måndagen som kommer. ångest, kommer seriöst gråta när jag lämnar in den. iaf, gillar skoldagen. hade redovisning som gick helt okej och annars ganska jobbiga lektioner men har smitit undan bra haha. sen stallet och hoppträning med tigger som faktiskt gick helt okej! har inte varit nöjd på flera veckor men idag kändes det bättre! :)

när jag kom hem tog jag en 45 minuters lång dusch ungefär, sen åt vi god middag och nu sitter jag och får ont i rumpan av toaletten eftersom att jag suttit här i ungefär 30 minuter haha. någon mer än jag som gör allt för att slippa plugga? hade bannimej hunnit se en film om jag inte segat mig så mycket som jag gör...



är med och tävlar i denna bloggen. länk till tävlingsinlägget: http://ladyumbrella.blogg.se/2011/may/bloggtavling.html#comment

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: