2011-05-26 | 22:27:10

Hej på er!

kom precis hem från stallet och har varit där hela dagen eftersom jag har praoat -.- är svin trött nu men nej jag får inte lägga mig för har en inlämning som ska in innan klockarn 12. Så nu måste jag plugga, fan också.
Men orkar typ inte skriva så mycket, skiter om jag får ig nu asså läraren har ju bara damp ändå.
Hopp tränade idag också och prillan är bra! men känns som jag bara sabbar allt för henne just nu. Hon kan ju ut och tävla dom höga höjderna och så envisar jag mig med att inte ut och tävla och hoppa lite högre höjder. Men det går bättre och bättre, vi kommer väll ut snart hoppas jag!
Men hon är så gullig, satt i boxen hos henne i 40 min och hon la huvudet i min famn? så jäkla söt! Hon försöker hela tidern ta kontakt, vi börjar hitta varandra nu. Tycker det är så himla roligt.

Ne men nu måste jag plugga!
PUSS O HEJ!

slänger in två gamma bilder, eller gamla och gamla, månad sedan typ haha

3 Kommentarer
Maria - med bebis i magen ☆:

mysigt med heldag i stallet :)

2011-05-27 | 10:12:57
URL: http://fashionstars.blogg.se/
Anonym:

tack så mycket detsamma skit söt blogg.

2011-05-27 | 11:03:25
URL: http://duggin.blogg.se/
Anonym:

kan du inte lägga ut lite mer bilder och filmer på din häst? :)

2011-05-30 | 12:52:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: