2011-05-09 | 15:03:35

Dag 05 – en låt som påminner dig om någon

Dag 05 – en låt som påminner dig om någon
Att man alltid ska få hjärnsläpp.. Nej men Willow Smiths låt Whip my hair påminner mig om Sarah i min klass. Underbara Sarah som har bäst musiksmak. Anledningen till att Whip my hair påminner mig om henne är den att första gången jag hörde låten var på hennes blogg www.baralillasarah.blogg.se där jag även många andra gånger hör låtar för första gången.


Sarah kan massor av låtar och om jag inte kommer ihåg namnet på någon så kan jag alltid fråga henne. Ledtrådarna "man blir glad av den, toro, spanska, nrj" gjorde att hon visste precis vilken låt jag menade, inte illa vaaa va va? Låten jag menade var självklart Don Omar - Danza Kuduro ft. Lucenzo! Riktigt härlig låt som gör mig superglad - och självklart påminner mig om Sarah som jag tycker om massor. En riktigt härlig prick som är världens coolaste rosa helikopter.


0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: