2011-05-22 | 12:56:00

tidsinställt inlägg - är i stan

just nu så är jag i stan med min älskade storebror alexander och kollar efter balklänning. jag har lite panik eftersom att jag inte har hittat det ännu och snart är balen här. måste lära mig att gå i högklackat också hehe. ska också kolla runt efter lite andra grejer på stan men framförallt balklänning. ni kanske undrar varför jag går på stan med min bror när jag ska kolla efter balklänning men det är så att han är väldigt bra smakråd och himla bäst! älskar båda mina bröder massor. ♥

 

1 Kommentarer
Jenny:

nu har jag startat en dagens bloggtävling på min blogg, så ta chansen och bli länkad inför min läsare (under headern ser du de gamla vinnarna, där blir du länkad om du vinner!) avslutas imorgon (23.5) så kicka in! lycka till! (:

2011-05-22 | 14:52:37
URL: http://namnetblevjenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: