2011-05-21 | 15:45:58

Telefonsex!

Jag är en ganska så erfaren kille, har sett mycket här i världen, men det var en sak jag aldrig hade provat. Telefonsex.

- Det måste jag testa! sa jag till mig själv och började slå numret till heta linjen.

På andra sidan av tråden svarade en tjej. Katarina, som hon hette, förklarade att hon blev så upphetsad av min röst. Hon bad mig att placera min kropp bekvämt, berättade att hon var alldeles naken, och att jag också skulle klä av mig. Jag började komma i extas, min mun torkade ut, jag stod där alldeles naken och då plötsligt hände det! Någon djävel börjar banka på telefonkioskens dörr!

Det är ju inte klokt, vilka människor det finns!


2 Kommentarer
Sofia - FotoBlogg:

Sv: Aha okej :) Jag ska städa klart och sen plugga.. :)

2011-05-21 | 16:40:58
URL: http://sofiaforss.blogg.se/
Celine:

hejhej :D

fin blogg ! följas via bloglovin? :)

kram!

2011-05-21 | 16:56:13
URL: http://knasigaceline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: