2011-05-11 | 18:32:27

plugga, jaajooo kanske!

Försöker att plugga, har historiainlämning tills imorgon som måste gå bra för annars får jag ig. Fick cp-dåligt resultat på förra provet så nu måste jag visa att jag uppnår g-kriterierna hehe. Vad har hänt med mig? Ska göra en filmanalys om Pearl Harbor som är en av de finaste filmerna jag sett, sååå sorglig. Nu måste jag tillbaka till arbetet, eller vilket arbete förresten - jag har ju inte börjat?

Visst har jag kommit långt? Skrivit många meningar och så, känns bra.

1 Kommentarer
linn:

Hejsan, dagens blogg är nu avslutad, och jag ber så mycket om ursäkt att det tog sådan tid igen, men jag har tyvärr haft problem med vårat internet. Men nu ska förhoppningsvis dagens blogg rulla på som vanligt igen!



Vinnarna och en ny chans hittar du här; http://linnnrosenkvist.blogg.se/2011/may/dagens-blogg-tisdag-onsdag.html#comment,

kram =)

2011-05-11 | 18:58:45
URL: http://linnnrosenkvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: