2011-05-21 | 00:53:23

mys med goaste gossar!

Okej, nytt försök till ett mer seriöst inlägg. Idag har vi varit på studiebesök (igen!!) och denna gången va det på lackarebäcks vattenreningsverk tror jag. Det va väldigt långtråkigt men gött att slippa skolan. Blev även vattenkrig efter (passande då vi va på ett vattenverk), killarna mot mig. Tyckte inte att lagindelningen va så jämn och det tyckte inte mina kläder heller. Så himla roligt att gå dyngblöt genom stan och rinnande smink i ansiktet.

Mattias, Johan och Simon - en liten del av armén som attackerade mig...

Sarah och bellii, igår! :) Hade inte kameran uppe någonting idag tyvärr :/

Efter skolan städade jag huset och förberedde mat och lite grejer inför kvällen. Matte kom också efter ett tag och hjälpte till, tack för det! Vid 7 någon gång kom Sarah, Bella, Emma, Lollo och Natta hem till mig så då åt vi Tacos och kollade på film. Det blev The break-up artist och Prom Night. Jag tyckte att den första va väldigt B men helt okej, Prom Night va en skräckis och den va bra. Tyckte inte att den va så läskig, mer spännande men endå så man kunde följa filmen utan att blunda någonting, nice. Den rekomenderar jag till myskvällar med härliga vänner.

Sarah och Bellagooos igår!

Vi har också tryckt i oss massor av chips, dricka, godis, choklad och annat gott. Proppmätt och ensam i stort mörkt hus haha. Nää inte ensam, har ju min älskade dator. Varför är jag så oseriös hela tiden? :p

Sarah och Lollo igår ♥

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: