2011-05-28 | 19:05:48

MÅSTE PLUGGA

tjohooo, lång dag i stallet och när jag kom hem har jag bara överfört allt jag har på datan till en extern hårddisk. typ 4000 bilder tror jag att det va så fick rensa maaassor! även massa filmer och låtar som jag fick ta bort, r.i.p på dem<3 annars är jag allmänt sur/ledsen/stressad för att skolan typ dödar än och jag ska upp klockan 5 imorgon bitti, KUL.

+ att vi ska lämna in våra datorer på måndag och jag har ingen annan data så kommer inte kunna blogga då. vet inte hur jag ska göra, pratade med erika idag om hur vi ska göra med bloggen men kom inte fram till något. kan ju kanske låna min mammas jobbdator men det är ju inte så ofta, hur ska jag göra med facebook lixom?? :O panikkkkk, jag är ju beroende av min dator!

dagens plugg-outfit:


klasströja och mycket snygga fleece-älg-hjärtan-byxor. :)

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: