2011-05-02 | 18:46:00

jag kommer att visa er!

Ibland blir jag så jävla trött bara, på allt! Människor och hela jorden. Det känns som alla är falska, alla snackar bakom ryggen på mig. Dom tror att jag inte klarar det. Men jag vet att jag kommer klara det och ni kan inte trycka ner mig längre. Är så jävla trött på det! 
Vi har redan kommit en bit på vägen och jag ska inte ge upp. Nej för det är inte en sånn person jag är! Jag har gått igenom mycket och jag gnäller inte för det. Jag står upp för vem jag är och jag lovar er jag kommer att visa er.

Jag vet att jag inte är snygg eller smal som man "ska" se ut.. men det är inte jag som har bestämmt att jag ska se ut så här och jag gnäller inte på det. Eller jo att jag är lite över viktig men inte någonting annat.
Man börjar ju undra ibland, jag vet att jag har väldigt dåligt självförtroände men det går uppåt och uppåt och det blir faktiskt lättare när jag ser hur ni är som personer, det är en sånn jag inte vill bli. jag kommer bli bättre människa än vad ni någonsin kommer att bli.

jag ska visa er!

1 Kommentarer
hanna ♥:

vinnarna & ny omgång av dagens blogg uppe på bloggen nu! :)

2011-05-02 | 19:05:37
URL: http://heaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: