2011-05-13 | 14:04:19

IVÄG TILL STAN NU

sorryy dålig uppdatering idag men har haft frilufsdag på slottsskogsvallen = friidrott. kul men jobbigt och jag sög haha men men kul endå. kom med i stafetten eftersom att jag fick snabbast tid av tjejerna i klassen men kunde inte springa så snabbt när det väl gällde för hade sträckt mig innan :/ ajaaa, nu ska jag till stan med matte och träffa issa, sen sova hos issa och sen sova hos carro imorn + grillkväll och på söndag tävla = FULLT UPP = ingen bloggning.. ska försöka slänga upp ngt tidsinställt och ta med mig kameran.. hehe.. BYYYE

hahha, lite skev bild på mig och min bror men jaaaajaaa skit samma! vi är snygga i verkligheten istället... not :D

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: