2011-05-16 | 21:51:31

I like turtles

tjohooo, förlåt för den dåliga uppdateringen men jag har som sagt sovit borta hela helgen + tävlat! igår när jag kom hem va jag helt slut och orkade inte blogga. tänkte skriva lite snabbt om helgen, enjoy!

min fredag: först hade vi friluftsdag och det va najs, efter det åkte jag hem och packade inför helgen. sen åkte jag och matilda till stan där vi kollade efter balklänning ett tag. där mötte vi även issa som vi gick med i stan. lite senare skulle matilda till sin mamma så då åkte jag och issa hem till henne. då åt vi mat och jag fick även massa kläder av henne som va förlitet/hon inte tyckte om! efter det kollade vi Black swan och pratade massor.


min lördag: vaknade hos issa, fick skjuts till stallet av hennes mamma då dem endå skulle åt det hållet. mockade hos taara och dandy, sedan stog jag som funktionär i ösregnet hela dagen. gjorde också iordning tigger + utrustning inför tävlingen. sen så sov jag och olivia hos carro och det va supermysigt. pratade massor och kollade lite på tv, åt även god kebab som jag nöjt tryckte i mig!

min söndag: upp och hoppa tidigt, fixade med tigger och sen tävling. först hoppade vi CR och det gick bra, tigger va grym men tyvärr väldigt stark + pigg haha. men det gick bra och jag är nöjd! första gången jag hoppade på gräs med så va lite nervös. andra klassen (individuellt + jag kom med i laget) va han återigen lika pigg + att det regnade och jag va ganska stressad så gick inte jättebra. kom 10'a allt som allt och 2'a i min klass + laget kom 2a så ska endå va nöjd! tyvärr kom vi 2a med ett halvt, ETT HALVT poäng.. men men, i finalen vinner vi!! efter tävlingen va det att bära bort hela banan och hjälpa till massor, jobbigt och man var helt slut när man kom hem.

min måndag: idag har vi varit på en bondgård med klassen + 9G, det var mysigt och chill men sjukt kallt! vi fick åka buss som tog hur lång tid som hellst och efter det så gick jag, bella, olivia, natta och malin i stan ett tag. bella och malin satt också och åt på paprika + olivia tog någon onyttig sak (ovanligt? haha, nä skojjaaa<3) sedan åkte vi hem till mig och åt chips, kex och digestive med smör och kollade på Never say never, bästa filmen (L) åhhh justin är SÅ bra!

filmen är bara såå bra och justin är charmigast i världen!

natta och malin idag mitt i skogen!

klasserna på vandring! mer bilder kommer senare. :)

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: