2011-05-12 | 08:52:17

genom eld

Nu sticker jag till stallet för att prao sedan hopplektion med prill :), hoppas det går bra! haha idag hinne rjag inte uppdratera någonting typ för jag ska vara i stallet hela dagen som alltid på torsdagar...
På lördag är det pay and jump på alleby som jag och Prinzess ska vara med på, får se vilka höjder det blir men det är inte höjden som spelar roll för jag vet att hon kan hoppa det är bara vägarna och till hindren som vi ska träna på.
Red ut igår och hon älskar verkligen att springa :D underbara prill

Ne nu får jag gå, lennart väntar på mig där nere!

gammal bild

1 Kommentarer
MELI - Musik/Frisyr/Mode/Makeup!:

sv: Kul att du är med och tävlar i dagens blogg, hör av mig när vinnaren är utsedd! Hoppas allt är bra med dig.

KRAM

2011-05-12 | 11:28:07
URL: http://mmeeli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: