2011-05-13 | 12:54:24

det går bra nu, eller?

Polisen stoppar en bil och gratulerar föraren:

- Grattis ni är den tusende bilisten som kom ihåg säkerhetsbältet. Ni har vunnit 10000 kr. Vad ska ni göra med pengarna, undrar polisen.

- Jag tror jag ska ta körkort! svarade föraren.

- Lyssna inte på honom! Han säger så mycket dumt när han har druckit för mycket, säger kvinnan i passagerarsätet.

- Klatskallar! säger mannen i baksätet, jag visste att vi inte skulle komma långt i den här jävla stulna bilen.

En pinsam tystnad uppstår tills ett dovt ljud från bagageluckan hörs:

- Har vi kommit över gränsen än?


2 Kommentarer
En blogg om Kevin:

Haha, ja jag har en tatuering, ungefär precis där som du vill ha =P Fast jag gjorde min själv på en hemmafest och resultatet efter lite för mycket dricka när man var sjutton är inte precis lyckat =P

2011-05-13 | 13:09:35
URL: http://tusenniohundraelvadagar.blogg.se/
Caroline:

Just nu hittar du en liten bloppis i min blogg. Kika gärna in!

Ha en bra helg.

2011-05-14 | 10:39:29
URL: http://carolineanderssonfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: