2011-05-18 | 18:30:31

Dag 07 – en låt som påminner dig om ett tillfälle

Dag 07 – en låt som påminner dig om ett speciellt tillfälle
okej - längesen jag gjorde dagens låt men har verkligen glömt av det hehe.. iaf, på påsklovet så va jag med min gamla klass, och innan killarna kom så hade jag och mina älskade vänner damp. då lyssnade vi på radioremixen av bullets med rebecca & fiona. jag hoppade på en liten stutsmatta i matildas "lekrum" samtidigt som vi dansade som galningar! :) superroligt och jag var helt slut efterråt. det är mitt speciella tillfälle som jag kom att tänka på. love you f.a.n.t.o.m!

 

1 Kommentarer
N A T H A L I E:

DAGENS BLOGG - vinnare & ny omgång finns uppe!

2011-05-18 | 19:24:32
URL: http://nathalienyren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: