2011-04-27 | 15:33:40

whip my hair

Hej på er :)
Kom precis hem från stallet (billdal) och nu ska jag bara äta sedan ska jag åka till stallet igen (alleby) haha så det blir att rida igen :) Tänkte rida i padocken, lite dressyr :). just det ja när vi red idag, så red vi ut för övrigt och då så sprang det en fasan brevid mig och jag har sätt ungefär 5-8 fasarner på 2 månader. helt sjukt asså dom förföljer mig. Ena gången stod den på min fot? :O

ne nu ska jag gå och äta så jag kommer iväg till stallet någon gång puss o hej!
HA EN BRA DAG :D




// Erika
1 Kommentarer
sandreew:

hahaha, helt stört! när vi åkte till kungsbacka hade du knappt sett en fasan och nu är dom överallt! bara för att du kallade den varan! :(

2011-04-27 | 18:56:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: