2011-04-23 | 18:12:39

the roommate

tänkte skriva lite om igår då jag och erika va hos olivia. vi gjorde inte så mycket, lagade mat och kollade på film + pratade.
på något sett lyckades jag också göra sönder en lampa (tror det va jag iaf). helt plötsligt hade jag en brännhet lampa rätt i huvudet och en stor tavla rasandes brevid mig.. lyckades rädda tavlan men lampan hade ju redan ramlat av från väggen sååå det va fett tråkigt.

vi kollade på två filmer och en utav dem va the roommate som är en skräckis. jag tyckte att den va jättebra då man kunde följa hanlingen utan att sitta gömd bakom en kudde haha. jag skulle nog inte kallat den en skräckis men bra va den. handlar om sara som får en sjuukt creepy rumskamrat på college som heter rebecca. hon vill ha sara för sig själv och gör allt för det. sara märker ingenting men det börjar hennes andra kompisar att göra och sen blir det kaos typ. se den! :)

 

1 Kommentarer
N A T H A L I E n y r é n:

DAGENS BLOGG - vinnarna från dagens blogg är uppe, om du inte vann så kan du vara med i dagens blogg PÅSKSPECIAL där du har större chans att vinna. Lycka till!

2011-04-23 | 20:08:52
URL: http://nathalienyren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: