2011-04-23 | 20:34:38

Madagascar - Escape 2 Africa

tjaoo, blev ingen tvättad bil - jag pallade inte. istället har jag gjort.. ingenting!? får lite smått damp på mig själv ibland.. kollade på madagaskar 2 som gick på tv:n, har sett den förut och tyckte inte att den var något speciellt så har ingen aning varför jag kollade på den.



packat inför imorgon + matsäck är inte heller klart. pluggat? nej. frågan är hur jag tänker haha, nu ska jag ta tag i det här så att jag kan se en film eller gå och lägga mig, pusss.


1 Kommentarer
Jenny:

Jag har startat en tävling ''gissa vem?'' kanske du känner igen bilden? kicka in, om du svara rätt vinner du en länkning! Lycka till! c; Och Glad påsk :3

2011-04-23 | 21:39:47
URL: http://namnetblevjenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: