2011-04-29 | 23:12:08

heldag

Hej på er!
Kom precis hem, haha är jätte trött! Vi började rida klockarn kvart i 5 och vi kom hem halv 10 så är lite trött. Men det gick faktiskt ganska bra idag eller i början gick det inte så bra så jag valde att hoppa bara 70 och 70. Första runden gick sydär men jag gjorde två volter för att vi kom fel tyckte jag. Andra runden gick mycket bättre och jag kom felfri duktig polle :) Hon studsar inte lika mycket längre framför hindrena.
Kommer upp en film imon, för orkar verkligen inte idag håller på och somna nu haha.

Imon är det valborg, jag tänkte vara med några kompisar och festa lite tror jag det blir :) och rida då. Sedan ska jag nog inte göra någonting hehe :)

PUSS O HEJ!
hoppas ni har haft en bra dag


// Erika
1 Kommentarer
corinne:

sv; tack så jättemycket! :) fin blogg ni har :D

2011-04-29 | 23:25:04
URL: http://corinnesmedberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: