2011-04-25 | 14:34:25

Ghosts of Girlfriends Past

Som jag skrev tidigare så kollade jag på en film igår, det blev Ghosts of Girlfriends Past. Min kompis Sarah tipsade nämligen om den i sin blogg och jag som älskar filmer kände mig tvungen att se den haha. Den va superbra tyckte jag, väldigt fin och även sorglig = massa tårar...

Den handlar om Connor som är världens kvinnotjusare. Han ligger med nya tjejer nästan varje dag och tror inte alls på kärleken. En dag så besöks han av tre spöken som får honom att inse saker och känna av känslor igen. Men, är det försent? Åhh, den va så bra. Sjukt sorglig i slutet men endå fin!

 

1 Kommentarer
Yasmine:

Roligt att du är med i dagens film, vinnaren kommer upp snart :)

Var med i dagens låt också :)

2011-04-25 | 15:40:37
URL: http://ladyyasmine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: