2011-05-09 | 22:20:21

jag borde plugga eller sova!

tjooo! sitter och "pluggar" vilket går åt hel*ete. nu ger jag upp och bloggar istället, ska kanske se en film med men klockan blir så mycket så får se hur jag gör. har nämligen inte kollat på film på över en vecka! eller nej nu ljuger jag men iaf flera dagar :p
ahhh måste plugga. om någon har en grym filmanalys om filmen pearl harbor/andra världskriget så vore ju det super om man ville skicka den till mig? haha! xd

är tröööttt så ska sova, och sorry för den dåliga uppdateringen men när jag väl hade tid så va blogg.se cpskadat. :( tänkte att jag slänger med lite bilder från i fredags med! :)


syslöööjd + sneakpeak av min klänning som jag blev klar med i fredags.
vill ni se mer bilder på klänningen?


efter skolan åkte jag och bowlade med thea, matte och karin! superkul.


fina giirls på bowlingen! grymma va vi, thea och karin startade med två strikar direkt ;)


efter det så grillade vi, även natta och amanda kom då! :)


mer grill bilder. fina amanda och thea! ♥

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: