2011-05-01 | 15:16:14

1 maj 2011

tjaoo, felicia här. nu ska jag pluggaaa gärnet så kommer inte kunna uppdatera tyvärr. sov hos thea inatt så har inte varit hemma så länge.. bara ätit och sånt. jag är reedigt trött och vill bara sova men nej då ska man plugga.
igår gick först jag, thea och matte hem till karin där vi träffade karin och henrik. vi åkte en snabbis till hemköp och handlade lite sen vidare till hinsholmen där vi mötte några av karins kompisar, sen träffade massa som jag inte kommer ihåg namnen på typ hehe och satt vid en eld.
sen drog vi vidare och träffade ännu mer folk. kommer faktiskt ihåg massa namn från promenaden (y) sen gick vi hem till en som heter ellinor ett tag. :) vid kvart i 1 någon gång kom vi hem till thea tror jag det va.

jag, karin och matte hemma hos ellinor!

 

trött matilda hemma hos thea!

 

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: