2011-05-22 | 11:52:00

Tight ass!

Jag bara måste dela med mig av en så himla rolig bild! Det var jag och några kompisar som åkte buss för någon vecka sedan som en rätt gammal dam hoppar på bussen. Hon hade ett par väldigt utstickande byxor på sig med ett färgglatt mönster och när hon vänder sig om, så att hennes rumpa är vänd mot oss har byxan en knapp av något slag mitt i rumpan.
Vi dog av skratt för det såg nämligen ut som om att man skulle ta den och sen släppa så att hon fick världens smack i röven.. Roligast var nog att vi såg samma dam, med samma byxor dagen efter också. Vi som trodde att hon hade klätt ut sig först. Jaja, en bild lyckades vi iaf få - papparazi som man är!



0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: