2011-05-10 | 17:05:11

off

Hej på er!
nu tänkte jag dra till stallet och så ska vi ha funktionärs möte fast jag vet inte om jag ska vara med för jag jobbar på söndagar då bohuscupen ponny hopp är på alleby, så kom och kolla!
Dagen innan är det pay and ride som jag och prill ska vara med på :) kulkul. fast det är på gräs haha så det blir kul att se.

för övrigt är jag helt off... är negativt till allt känns det som och jag stör mig på alla. Ne men blir helt galen på folk nu. Det känns som allt händer mig och alla hackar på mig för minsta sak? jag vet det hörs ego men det känns så nu.

aja ska dra nu!


1 Kommentarer
EMMAS:

dagens blogg är uppe :D kika in i min blogg om se om det blev du :D

2011-05-10 | 21:24:46
URL: http://perssoneemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: