2011-05-03 | 22:51:18

grym häst

Kom precis hem från stallet och har varit där hela dagen känns det som! segt haha men prillan var grym idag, ialla fall i skänkel vikningarna. Hon gick i form och allt i skänkelvikningarna det brukar hon inte göra :) underbara häst!
Har faktiskt fått mycket positi beröm nu med henne! :) sånna jag inte äns känner , det är faktiskt riktigt kul. Det trodde man inte innan haha, ett tag var hon lite knäpp.

aja imon ska jag ha nationella så nu får jag inte komma försent, då är jag ner slagen av mig själv. hehe ne men om jag missar den så får man inte göra om det. Sedan ska vi typ göra det vi har kvar, för mig alltså massa inlämningar. Så vi slutar tidigare imon, bra det! :) ne nu ska jag gå och lägga mig är jätte trött.

underbara prill


1 Kommentarer
Maria:

Jättefin häst verkligen :D

2011-05-04 | 08:28:42
URL: http://hallonmia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: