2011-05-08 | 18:55:58

GRATTIS!

Hej på er!
kom precis hem från stallet och har varit där sedan klockarn 9 ? haha seg. Ialla fall igår kväll så hade jag och några kompis grill kväll och det var jätte mysigt :), sedan sov jag över hos carro och sedan ja sedan sov vi haha me and sandra asso. Tur att jag jobbar med henne på söndagar! Men ialla fall idag har jag hoppat med prill och det gick faktiskt någolunda bra :) vi hoppade inte så högt men jag vet redan att hon kan hoppa högt så det är inte det vi behöver träna på utan det är vägarna till hindrena och till hindrena som hon blir så stressad :). hon älskar verkligen att hoppa!

Ne nu ska jag gå och duscha puss o hej!
Just det ja, grattis till alleby som både kom 1a i stor häst hoppning och gymkhana, ni är grymma!

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: