2011-05-22 | 21:38:46

dressyr

Till att börja med så tänkte jagGratta alleby som vann ponny dressyren!
Laget var Alice-Pearl  Rebecka-Tigger  Rebecka A-Blixten och Nellie-Rachella
Grymma är ni!
själv så tävlade jag iwa och det gick helt okej :) första klassen fick jag 56,80 rätt så nöjd med det sedan andra klassen var mycket hårdare dommare och det gick inte lika bra förutom i galoppen då, känndes bättre sista runden alltså i galoppen. Ialla fall där fick jag i alla fall 50.90 , inte jätte bra men andå rätt nöjd med dagen:)
Tack till sandra För jag fick låna hennes ponny iwi!

Just det ja tycker det är rätt dåligt att dom kollar formen på Lc, det ska dom ju egentligen inte göra men det gör dom ju och i mitt papper andra gången så stod det att om "hästen sänker sig lite mer så når jag dom högra siffrona" rätt dåligt egentligen men men ...

Nu ska jag duscha sedan kolla på film och sova!
PUSS O HEJ!

en bild när jag och iwa tränar i fredags

1 Kommentarer
felicia:

ääälskar bilden!! :D

2011-05-22 | 21:43:19
URL: http://fleke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: