2011-05-01 | 17:09:15

dragen?

Hej på er och förlåt för dålig uppdratering men jag har inte hunnit.
Ialla fall igår så var jag hos therese och det var väll ungefär 15 där så inte jätte många men goa människor! Vi grillade och ja haha ne men det var kul ialla fall:)
Vad gjorde ni på valborg?

Just det ja idag när jag red asså shit va grym hon var! Red dressyr och ja hon var grym i galoppen och traven! Hon går i form i ökad trav nu och när jag sitter ner annars när jag sitter ner i traven på henne så tror hon vi ska galoppera hela tidern.. hehe men men hon är bäst min lilla prinzessa!

är för trött för att visas på bild så det får bli en gammal hehe :)

// Erika
2 Kommentarer
t h a i p i n n e n ♥:

Nu är kvällensbloggar uppe, kika in och kolla om du är en av dom :)



2011-05-01 | 17:59:36
URL: http://thaipinnen.blogg.se/
xoxo corneljah tuffaste svensson ♥:

svar' okej, läs på min blogg om valborg istället för jag orkar inte förklara ;)

xoxo ♥

2011-05-01 | 19:03:53
URL: http://svenssonohyes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: