2011-05-11 | 14:16:20

Beastly

har haft matte nationella idag och det gick åt helv*te, vill inte ens prata om det! nu har vi svenska och jag har bara kollat på film. det blev beastly idag och hjälp vad bra den va! verkligen värd att se, så himla fin tyckte jag. rätt pinsamt att sitta och lipa i klassrummet men det va superbra. snyggaste alex pettyfer va ju med så därför blev den ännu bättre! (L) hade inte hört talas om filmen förens förra veckan typ då jag läste om den i denna bloggen!

filmen handlar om en snygg, poppis kille (alex pettyfer) som är taskig och sånt hela tiden, och så får han en förtrollelse över sig typ som gör att han blir sjukt ful och måste hitta någon som tycker om honom för den han är inom en ganska kort period. åhh den va så fin! även venessa hudgens är med som skådespelare.



1 Kommentarer
Linnea:

SV: Vad kul att gu gillade den! Tyckte själv att den var skitbra! :) Haha jaa ellerhur, han blev skitful!



Nej jag fattar inte heller vad det är med henne... Hon känns faktiskt lite onödig att ha med i serien om jag ska vara ärlig. Hoppas hon inte stannar länge :)

2011-05-11 | 21:15:49
URL: http://entertainmentbyme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: